Klachten ?

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@tingieterijholland.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Belangrijk !

Onze winkel op de Zaanse Schans is beperkt geopend. Wilt u langskomen maak dan een afspraak om teleurstelling te voorkomen.

Momenteel kopen wij GEEN tinnen producten in. Wij verwijzen u graag door naar https://www.tinverzamelaar.nl Hier krijgt u een goede en eerlijke prijs op basis van de kwaliteit van uw tinnen producten.

Voor het doen van reparaties en restauraties kunt u het beste contact met ons opnemen. Wij bespreken dan met u of en zo ja op welke manier wij u van dienst kunnen zijn.

Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar tussen 10.00 en 17.00 uur op telefoonnummer 0299 66 66 30 of vanuit het buitenland 0031 299 666630

WEBWINKELKEURWIDGET

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2018 - 2021 Tingieterij Holland | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel